
Aankondiging: Elke maandag & donderdag 19u gemeenschappelijke Jogging start aan de ingang van de Kluize
Maart: START TO RUN --- Mei: OOSTERZELE LOOPT

Hebt U een wens of doelstelling voor het komende jaar:wenst u deel te nemen aan een specifieke loop-wedstrijd ....
zoals:
Laat het ons weten .... we helpen U hierbij als Club ! stuur ons mailtje klik hier